ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام| امروز دوشنبه 27 مرداد ۹۹-راهبرد معاصر

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام| امروز دوشنبه 27 مرداد ۹۹

قیمت روز سهام عدالت امروز در پایان معاملات دو شنبه 27 مرداد  پس از چند روز افت قیمت شاهد افزایش قیمت بود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 17
کد خبر: ۵۵۲۷۶

به گزارش راهبرد معاصر قیمت روز  سهام عدالت در پایان معاملات امروز 27 مرداد افزایش یافت. بر این اساس ارزش سهام 500 هزار تومانی به 20 میلیون و 271 هزار تومان رسید.  همچنین قیمت 30 درصد سهام عدالت قابل فروش به 6 میلیون و 81 هزار و 300 تومان رسید.

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز در پایان معاملات روز 26 مرداد 99 به 33 میلیون و 620 هزار تومان رسید که 30 درصد آن 10 میلیون و86 هزار تومان است.

 

 

سهام عدالت جدیدی در کار نیست

 

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: شیوه جدید کلاهبرداری و اخاذی از مردم با عنوان ثبت نام و تخصیص سهام عدالت به جاماندگان از سوی سودجویان ابداع شده و مردم باید مراقب کلاهبرداران باشند.

 

پیرو انتشار خبرهای نادرست توسط برخی افراد سودجو با مقاصد کلاهبرداری و اخاذی تحت عنوان «تخصیص سهام عدالت به جاماندگان» از طریق انتشار لینک سایت‌های جعلی منتسب به نام سازمان خصوصی‌سازی در شبکه‌های مجازی، این سازمان اعلام کرد: حسب اطلاع واصله، اخیرا لینک سایت اینترنتی جعلی منتسب به سازمان خصوصی‌سازی در شبکه‌های مجازی تحت عنوان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتشر شده است.

 

قیمت روز سهام عدالت

در همین رابطه افراد با ورود به این لینک جعلی و وارد نمودن کد ملی جهت ثبت‌نام سهام عدالت، مستقیما به یک درگاه الکترونیکی هدایت می‌شوند که متعاقب آن برای ثبت‌نام، درخواست پرداخت هزینه شده و از حساب کاربران مبالغی کسر می‌شود.

 

سازمان خصوصی‌سازی ضمن تکذیب موضوع تخصیص سهام عدالت به افراد جدید یا جامانده اعلام می‌نماید، در حال حاضر برنامه‌ای برای توزیع سهام عدالت وجود ندارد و سازمان خصوصی‌سازی با پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا، نسبت به برخورد قانونی با شخص یا اشخاص خاطی اقدام خواهد نمود و نتیجه امر نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

هشدار سازمان خصوصی سازی درباره شیوه جدید کلاهبرداری و اخاذی با نام سهام عدالت

 

اخیرا لینک سایت اینترنتی جعلی منتسب به سازمان خصوصی سازی در شبکه‌های مجازی تحت عنوان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتشر شده است.

 

در همین رابطه افراد با ورود به این لینک جعلی و وارد نمودن کد ملی جهت ثبت نام سهام عدالت، مستقیماً به یک درگاه الکترونیکی هدایت می‌شوند که متعاقب آن برای ثبت نام، درخواست پرداخت هزینه شده و از حساب کاربران مبالغی کسر می‌شود.

 

ارزش سهام عدالت

در حال حاضر برنامه ای برای توزیع سهام عدالت وجود ندارد و سازمان خصوصی سازی با پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا، نسبت به برخورد قانونی با شخص یا اشخاص خاطی اقدام خواهد کرد و نتیجه امر نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار